nlkorting.org

Jysk Kortingscode & Korting September 2020

Bezoek Jysk
  • Alle
  • Deals

Jysk Beoordelingen

John Nissen
2020-04-28 14:47:33

Net terug geweest parasol touw geknapt…

Net terug geweest parasol touw geknapt van draai systeem. We hadden geen bon maar wel afschrift pinbon was Oke. Nieuwe wordt besteld en kunnen hem volgende week ruilen als hij binnen is.Zonder gezeur en vriendelijk geholpen je wordt daar tenminste ook goed geholpen als er een probleem is.

M.S.
2020-04-26 09:48:32

Ligbed Hasle en bijbehorend ligbedkussen…

Ligbed en bijbehorend ligbedkussen Rebsenge besteld in de winkel want was niet op voorraad ( was actie en die liep af). Ligbed Hasle had iets levertijd, moest besteld worden bij het hoofdkantoor. Op de bon stond lev.tjd 1 dag maar dat is nu natuurlijk niet haalbaar. 5 werkdagen later smsje dat de bestelling er was. Ligbed heeft een mooie duurzame kwaliteit en ziet er gelikt uit. Uitpakken en klaar. Kussen is fantastisch mooi dik en goede kwaliteit maar helaas net iets te smal voor het ligbed. Dat vind ik persoonlijk geen probleem. Jammer dat de bezorgkosten zowel online als in de winkel zo hoog zijn maar ik heb iemand kunnen regelen die het voor 15€ ophaalt en bezorgt.Tip: is iets niet op voorraad bestel het dan in de winkel! Je hebt dan geen 50€ bezorgkosten online! Toch weer leuk en snel verdient.Personeel is het zonnetje in huis... top in deze drukke tijden.. ga zo door mensen in ZwolleAl met al dik tevreden!

Co Bliekendaal
2020-04-17 16:51:01

Zeer vriendelijke prijzen, vriendelijk personeel en goede producten

Langzaamaan zijn we kind aan huis bij Jysk in Epe. Zeer vriendelijke prijzen en personeel. Goede producten. Zoals een rolgordijn voor €7,50.

Marleen
2020-03-10 19:49:15

Super goede ervaring met JYSK

Super goede ervaring met JYSK! Online besteld dressoir, kon ik binnen een paar dagen ophalen in de winkel. Het karretje mochten we lenen om het dressoir naar onze auto te brengen, bedankt JYSK Amsterdam. Vervolgens zag ik thuis dat het dressoir in de aanbieding was voor 44 Euro minder. Na hierover een email gestuurd te hebben naar de klantenservice, ontving ik een vriendelijke en nette mail terug dat ze 30 dagen prijsgarantie bieden. Als de prijs daalt, krijg je een tegoedbon voor het bedrag waarmee de prijs gedaald is. Heel fijn! Bedankt, JYSK en Demi van de klantenservice. Supergoed geregeld.

Peter Pannekoek
2020-03-07 21:51:13

Top service

Top service, na een mail over een losse naad van een stoel, kreeg ik binnen 3 dagen bericht dat er een nieuwe stoel klaar stond in de winkel.

Sem
2020-03-05 16:59:54

Meubels zijn voor mij goed voor deze…

Meubels zijn voor mij goed voor deze prijzen. En kwaliteit. Betreft bedden. Ik zelf niet zo weg van omdat ik ooit er 1 kocht toen er nog geen geweldige bedden waren. Maar de service is gewoon top in tilburg.Ik heb mijn zeer moeilijke isseu met hun zeer goed opgelost. Dankzij personeel en administratie van Jysk in Tilburg.Ik ben ze erg dankbaar voor hun hulp en de garantie, ondanks dat t een moeilijke zaak was. Ik blijf mijn spulletjes daar zeker wel kopen. T is modern en van deze tijd vooral. Ik zeg . DOEN! Ik werk er verder niet ofzo maar ik zou deze zaak zeker wel adviseren. Omdat t personeel daar echt wel schappelijk is en menselijk meedenkende is. . Succes.

Stephen
2020-02-23 12:08:52

Meubels komen vaak beschadigd aan

De winkel in Delft is niet erg sfeervol ingericht, maar het personeel is vriendelijk. Omdat JYSK zelf geen bezorgservice heeft, komen pakketten van meubels geregeld beschadigd aan. Afgebroken hoeken en pakketten die in op de natte straat zijn gezet zijn geen uitzondering. Het retour zenden voor een onbeschadigd meubel gaat ook niet erg soepeltjes. Bezorgers nemen beschadigde pakketten niet zomaar weer mee. Daarvoor moet je weer apart een afspraak maken. Geopende pakketten nemen ze helemaal niet mee. Die moet je zelf maar weggooien.

Shelley Sebel
2020-02-12 21:51:15

Top service in Zoetermeer

Top service in Zoetermeer, stagiaire meegelopen in de kou naar de auto en helpen inladen!

H.K.
2020-01-08 14:27:09

Top personeel in filiaal Waalwijk

Dit betreft filiaal Waalwijk. Voor de kerstdagen kwam ik daar met een vraag over reeds aangeschaft product. De zeer vriendelijke medewerkster had mail met mijn vraag naar hoofdkantoor gestuurd. Vandaag kreeg ik telefoontje dat ik kosteloos een nieuwe topper voor boxspring mocht komen ophalen. Nou dat vond ik echt een super service.

Jeanette
2019-12-01 19:19:50

Zeer tevreden over mn aankoop bij…

Zeer tevreden over mn aankoop bij Jysk! Bed, bureau, stoel, kussens enz. Toen bleek dat een onderdeel niet goed was kreeg zonder problemen of gezeur een nieuw onderdeel. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers in Epe! Voor een volgende aankoop ga ik weer naar jysk!

Mouniia Aizatti
2019-10-28 10:36:42

Bospring

Een bed gekocht. Paar dagen later in de aanbieding. Kreeg het verschil terug in de vorm van een tegoedbon. Ook aardig dat de medewerkster mij erop wees dat hij binnenkort nog meer korting was en dat ik beter kom afwachten. Top! Locatie Rotterdam vlakbij Marconiplein.

Laura v d Maas
2019-10-21 19:07:28

Bij Jysk twee tafels,stoelen

Bij Jysk twee tafels,stoelen , bureau, bureaustoel en nog paar dingen gekocht, bijna alles beschadigd,uiteindelijk na tijdje alles opnieuw geleverd en korting gekregen,goede service en vriendelijk personeel..kwamen zelf de eettafel met eigen vervoer omruilen .eind goed al goed ,ben blij met wat ik nu heb .

plok
2019-10-04 14:42:05

Kafka was geen Tjech maar een Deen/Kafka was not a Czech but Danish

Kafka was geen Tjech maar een Deen , en ambtenaren zijn een Deense uitvinding !Tenminste dat idee krijg je als je iets via internet besteld.Wat een Kafkaësk systeem heeft het bestellen en afhalen bij Jysk ,Daarnaast krijg je een tich pagina's tellende bedrijfsdoopceel, incl. rechten en plichten van sollicitanten als bijlage bij je factuur,toegestuurd .Zeer omslachtig dus.en eigenlijk 2 sterren waard.Een pré de mevrouw aan de balie was aardig , zeer correct en beleefd ,zo ook de man bij het afhaal magazijn. en daarom toch drie sterren .Kafka was not a Czech but Danish, and officials are a Danish invention!At least you get that idea when you order something via the internet.What a Kafkaësk system has to order and pick up at Jysk,In addition, you will receive a tich-page business baptismal site, incl. Rights and obligations of applicants as an job- applicant to your invoice.Very cumbersome so and actually worth 2 stars.A pre de madam at the counter was nice, very correct and polite, so was the man at the pick-up warehouse. and therefore three stars.

Areke Janna Huisman
2019-07-31 13:28:34

Veer verstelbare tuinstoel stuk

Onze verstelbare tuinstoel met ligfunctie was stuk, de veer ging langzaam vanzelf naar achteren. Toen we belde met deze mededeling naar Jysk Capelle aan de IJssel werd gezegd kom hem maar omruilen. Toen we dat gingen doen zeiden ze de kleur is afwijkend, kom de andere ook maar terugbrengen, we kregen de 2 nieuwe mee en er werd op vertrouwd dat we de goede gewoon terug zouden brengen en dat hebben we natuurlijk ook gedaan. Super service van Jysk, we zijn er erg blij mee.

Caatje
2019-06-03 21:06:44

wisselende ervaringen, mijn laatste met Bergen op Zoom was slecht

Vroeger was men zeer klantvriendelijk in de vestiging in Bergen op Zoom. Altijd bereid even wat voor je te bestellen, apart te zetten. De klant stond voorop. Een poosje geleden had ik echter de verkeerde kleur apart laten leggen van een folder artikel, bleek toen ik het ging halen de volgende dag. Omruilen voor de juiste kleur was niet mogelijk. De verkeerde kleur kon ik voor folderprijs krijgen maar voor de juiste kleur moest ik meer dan het dubbele betalen omdat de verkeerde binnen de folder termijn waren apart gelegd en de juiste dus niet. De juiste kon ik dus niet voor de folderprijs meer krijgen. Had ik ze bij wijze van spreken maar in beide kleuren apart moeten laten leggen :/ Daarom rij ik tegenwoordig meestal maar ff door naar Roosendaal.